بدون تو
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 

وعـده قـتـلم به فـردا آن پـری پـیـکـر دهد

باز می ترسم که فردا وعده ی دیگر دهد

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 



وقتي که در ميان دلدادگان نشستي

دلداده باش و ديگر از دلبري حـذر کن

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


وقتي مجنون  ديگه ميلي

نداره براي ليلي

وقتي ليلي جاي مجنون

پيش فرهاد ميره خيلي

وقتي فرهاد جاي شيرين

به جاي اون عشقه ديرين

ميره جاي ويس رامين

من ميگم نفرين به اين عشق

شماها هم بگين آمين

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هـر کـه از درد طلـب شـکـوه کـند نامردست

عشق دردیست که درمان هزاران درداست

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هر که را بر خاک بنشانی به خاکت می کشد

شـمـع آخــر تـکـیـه بـر خـاکـسـتـر پـروانـه کـرد

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هر کس ببیند حال من، داند که هجران دیده ام

آری خرابـی ظاهـر اسـت آنـجـا که طوفان بگذرد

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هرکسی کام دلی آورده از کویت به دست

ماهم آخر در غمت خاکی به سر خواهیم کرد

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هزار دشمنم ار می​کنند قصد هلاک

گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک

مرا امید وصال تو زنده می​دارد

و گر نه هر دمم از هجر توست بیم هلاک

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هر چه بر من گذشت حقم بود

مــن از ايــن بـيـشتـر سزاوارم

تــو گنـاهـــي نــداري اي زيـبـا

مرگ بر من كه دوسـتت دارم

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 



هر شب تا به سحر یک شبه بیدار تو ام

تــو گـل سرخ منی ،من به خدا خار توام

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم

نبود بر ســر آتش میـسـرم کـه نجوشم

به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم

شمایـل تـو بـدیـدم نه صـبر ماند و نه هوشم

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هر برگ مرا زردی پاییز فروریخت

با این همه،در دل نگران دگرانم

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هــر آنـچـه در زمــانه درد دل بود

یکی کردند و عشقش نام کردند

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هر چه میخواهم غمت را در دلم پنهان كنم

سیـنـه میگوید كه من تنگ آمدم ، فریاد كن

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هرکس به تمنای کسی غرق نیازست     

هرکس به سوی قبله خود رو به نمازست

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


همچو گرد این تن خاکی نتواند برخاست

از سر کوی تو زان رو که عظیم افتادست

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هـلاك مي كـندم فـرقـت تـو دانستم

وگرنه رفتن از اين شهر مي توانستم

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هر شب ستاره ای به زمین میکشندو باز

این اسمان غم زده غرق ستاره هاست

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 



هنر آن است که عکس تو بیفتد در ماه

ماه در آب که همواره فرو ریختنی است

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 



هر که در سینه دلی داشت به دلـداری داد

دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هر شب ميان مقبره ها راه مي روم   

شـايد هواي زيستــنـم را عوض كنـم

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 



هـمـه جــا قـصـه دیـــوانـگی مجـنـون اسـت

هیچکس را خبری نیست که لیلی چونست؟

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هر که را عشق نباشد نتوان زنده  شمرد  

وان که جانش ز محبت اثری یافت نمرد

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


همه آهوان صحرا سر خود نهاده بر کف

به امید آنکه روزی به شکار خواهی آمد

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


همه عمر برندارم سر از این خمار مستی

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هرشب از محنت هجران تو مي ميرم و پس

مي کند باد سحر زنده به بوي تو مرا

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هرگز نمیرد انکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هر کجا محرم شدي چشم خيانت بازدار

چه بسا محرم که با يک نقطه مجرم مي شود

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هر ناز كه بفروشي ، من مشتري نقدم

اينك دل من بستان ، از بابت بيعانه

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 



هواي ديده طوفاني، دلم درياي محنتها

گهي مي بارد اين ابر و گهي مي غرد اين دريا

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هرکجا دور از تو باشم نازنين غربت نشينم

هرکجا پايت گذاري خاک نرم آن زمينم

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هر كس كه دلدار مرا

از من جدا كرد اي خدا

خواهم بسوزاني دلش

سازي ز دلدارش جدا

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هر جواني كه به دل عشق ندارد پير است

پيري آن نيست كه بر سر بزند موي سپيد
1
هرگز وجود حاضر غايب شنيده اي

من در ميان جمع و دلم جاي ديگر است

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هر لحظه در برابر من اشک ريختي

از چشم پر ملال تو خواندم شکايتي

بيچاره من ، که با همه ي اشکهاي تو

هرگز نداشت راه گناهم نهايتي

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هرکه را ديدم به راز عشق محرم ساختم

خويش را در عاشقي رسواي عالم ساختم

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هیمشه عکس نازت روبه رویم

نگاه تو  دلیل جستجو یم

چرا باید تمام حرف ها را

بدون تو به تصویرت بگویم

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


هر دل که طواف کرد گرد در عشق

هم خسته شود در آخر از خنجر عشق

اين نکته نوشته ايم بر دفتر عشق

سر دوست ندارد آنکه دارد سر عشق

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


همه ذرات جان پیوسته با دوست

همه اندیشه ام اندیشه اوست

نمی بینم به غیر از دوست اینجا

خدابا این منم یا اوست اینجا ؟

 

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: